Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Самойлова Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Ашеров А. Т. 
Мотивы поступления и обучения на компьютерной инженерно-педагогической специальности [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Е. В. Самойлова, Д. А. Олейник // Якість технологій та освіти. - 2011. - № 1. - С. 88-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/yakict_2011_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 491.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Самойлова Е. Э. 
Особливості методичних підходів до визначення дифузійно-рухливого водню в металах анодним окисненням [Електронний ресурс] / Е. Э. Самойлова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2013. - № 13. - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2013_13_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.231 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Линский И. В. 
Традиционные и перспективные сферы применения налоксона в клинической практике (обзор) [Електронний ресурс] / И. В. Линский, Е. С. Самойлова, Э. Б. Первомайский, В. В. Голощапов // Український вісник психоневрології. - 2008. - Т. 16, вип. 2. - С. 111-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2008_16_2_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.274 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Линский И. В. 
От Налоксона до Вивитрола: блокаторы опиатных рецепторов в клинической практике [Електронний ресурс] / И. В. Линский, А. И. Минко, В. Н. Кузьминов, Е. С. Самойлова, В. В. Голощапов, А. А. Минко // Український вісник психоневрології. - 2009. - Т. 17, вип. 2. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2009_17_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.103 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Артемчук К. А. 
Сравнительный анализ результатов трехмесячной сенсибилизирующей терапии дисульфирамом и цианамидом (Колме) [Електронний ресурс] / К. А. Артемчук, А. И. Минко, И. В. Линский, В. Н. Кузьминов, Е. С. Самойлова, В. В. Голощапов // Український вісник психоневрології. - 2010. - Т. 18, вип. 2. - С. 81-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2010_18_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.986 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Самойлова Е. Э. 
Моделирование поверхностного натяжения групповых химических компонентов битума [Електронний ресурс] / Е. Э. Самойлова // Вісник Донбаської національної академії будівництва і архітектури. - 2015. - Вип. 1. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnaba_2015_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 726.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Бараненко О. В. 
Особливості алкогольних уподобань в учасників АТО [Електронний ресурс] / О. В. Бараненко, Е. С. Самойлова, В. В. Шалашов, В. В. Голощапов, В. В. Літвиненко // Український вісник психоневрології. - 2017. - Т. 25, вип. 1. - С. 180-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uvp_2017_25_1_215
Попередній перегляд:   Завантажити - 118.278 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Самойлова Е. В. 
Пути, методы и средства формирования умений маркетинга образовательных компьютерных услуг у будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля [Електронний ресурс] / Е. В. Самойлова // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 176-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_28
Hа основании анализа научной психолого-педагогической литературы выделены пути формирования умений маркетинга образовательных компьютерных услуг у будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля, представлены результаты исследования методов и средств обучения, проведено обоснование возможности их применения в целях обучения инженеров-педагогов образовательному маркетингу.Hа підставі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури виділено шляхи формування вмінь маркетингу освітніх комп'ютерних послуг у майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю, наведено результати дослідження методів і засобів навчання, обгрунтовано можливості їх застосування з метою навчання інженерів-педагогів освітнього маркетингу.Based on the analysis of the scientific psychological pedagogical literature the article gives ways of forming skills of forming educational computer services marketing in future teacher- engineers of computer type, results of investigating methods and teaching aids are given, substantiation of their possible use for training teacher-engineers to educational marketing has been made.
Попередній перегляд:   Завантажити - 499.009 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Корж Н. А. 
Инновационные методы оптимизации регенерации кости: обогащенная тромбоцитами плазма (сообщение 1) (обзор литературы) [Електронний ресурс] / Н. А. Корж, П. М. Воронцов, И. В. Вишнякова, Е. М. Самойлова // Ортопедия, травматология и протезирование. - 2017. - № 3. - С. 123-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OpTlP_2017_3_19
Питання регенерації кісткової тканини залишаються актуальними навіть за активного розвитку біотехнологій. Використання збагаченої тромбоцитами плазми (Platelet-Rich Plasma - PRP) для оптимізації остеорепарації - один із перспективних напрямів у сучасній медицині. Мета роботи - провести порівняльний аналіз, узагальнити і систематизувати результати досліджень, присвячених класифікації, методам отримання і можливості застосування збагаченої тромбоцитами плазми в експериментах на тваринах, а також за клінічних умов. Проаналізовано публікації за останні 20 років з електронних баз PubMed, Medline, тези, статті, автореферати, дисертації та інші релевантні джерела науково-медичної інформації. Знайдено понад 200 робіт. На підставі отриманої інформації висвітлені такі питання: отримання і класифікація PRP, дослідження впливу PRP на клітини in vitro, а також можливість поєднання PRP із біоматеріалами в експериментах на тваринах. Розглянуто можливість використання PRP для відновлення кісткової тканини в клініці in vivo. Установлено, що використання збагаченої тромбоцитами плазми є одним із перспективних сучасних методів оптимізації регенерації кістки. Безпека, ефективність і економічна доцільність застосування PRP досить широко висвітлені в науковій літературі. Проте основним недоліком PRP є недостатні міцнісні характеристики, які є дуже важливим параметром для використання її для заповнення дефектів кістки, особливо критичного розміру, у разі остеотомії та хірургічного лікування онкологічних процесів. У зв'язку з цим особливий інтерес має комбінація PRP з остеопластичними матеріалами, мезенхімальними клітинами і факторами росту. Проте існує багато суперечливих моментів, які вимагають додаткових досліджень для створення трансплантата з властивостями, максимально наближеними до біологічних характеристик кістки.Мета роботи - на підставі даних літератури проаналізувати різні способи використання мезенхімальних стовбурових клітин (МСК) для оптимізації регенерації кісткової тканини. Розглянуто публікації за останні 90 років із електронних баз PubMed, MEDLINE, тези, статті, автореферати, дисертації та інші релевантні джерела науково-медичної інформації. Знайдено понад 200 робіт, 86 відібрано для аналізу. Результати: МСК мають унікальні властивості - здатність диференціюватися в клітини сполучної тканини та розмножуватися in vitro, надавати імуномодулювальний та імуносуперсивний ефекти. Це надає змогу використовувати їх як терапевтичний засіб у регенераторній медицині, зокрема для оптимізації репаративного остеогенезу. Наведено джерела МСК, способи отримання пунктата кісткового мозку та його трансплантації, культивування МСК і можливість їх диференціації в певному напрямку. Наведено приклади самостійного та комплексного (з різними імплантаційними матеріалами) використання МСК. Виявлено, що трансплантація МСК позитивно впливає на перебіг остеорепарації, збільшуючи диференціацію остеобластів, обсяг новоутвореної кісткової тканини та скорочуючи терміни відновлення цілісності кістки. Безперечними перевагами використання МСК є малоінвазивність процедури отримання та можливість збільшення кількості в процесі культивування. Проте під час культивування клітини старіють і сповільнюється їх зростання. Створення біоконструкцій на базі різних матриць полегшує введення в зону дефекту та надає можливість створити трансплантат необхідної форми і розмірів. Вибір матеріалу матриці активно дискутується. Тому тривають дослідження, спрямовані на розроблення складних біоінженерних конструкцій, які будуть максимально наближені до властивостей кісткової тканини, що надасть можливість оптимізувати процеси її регенерації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.524 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ашеров А. Т. 
Профессиографический анализ деятельности специалиста как источник формирования учебного материала [Електронний ресурс] / А. Т. Ашеров, Л. В. Горбатюк, Е. В. Самойлова // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 3. - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_3_8
С целью решения проблемы модернизации сферы профессионального и высшего образования рассмотрена логическая схема определения содержания нового учебного материала и последовательности его изложения для формирования умений в определенном виде деятельности. Приведены характеристики моделей будущей профессиональной деятельности специалиста: персонологическая (для индивидуального обучения), образовательно-квалификационная характеристика (ОКХ) и профессиограмма (для массового обучения). Выполнено сравнение возможностей моделей для массового обучения: ОКХ и профессиограм как источников требований для формирования содержания учебного материала модернизируемой дисциплины или новых дисциплин. Систематизированы принципы и приведены глобальные и локальные цели разработки профессиограм, дана содержательная интерпретация двух типов профессиограм - информационных комплексных универсальных и формирующих частных специальных.З метою вирішення проблеми модернізації сфери професійної та вищої освіти розглянуто логічну схему визначення змісту нового навчального матеріалу та послідовності його викладу для формування умінь у певному виді діяльності. Наведено характеристики моделей майбутньої професійної діяльності фахівця: персонологічна (для індивідуального навчання), освітньо-кваліфікаційна характеристика (ОКХ) і професіограма (для масового навчання). Виконано порівняння можливостей моделей для масового навчання: ОКХ та професіограм як джерел вимог для формування змісту навчального матеріалу дисципліни, що модернізується, або нових дисциплін. Систематизовано принципи, наведено глобальні та локальні цілі розробки професіограм, подано змістовну інтерпретацію двох типів професіограм - інформаційних комплексних універсальних і формуючих приватних спеціальних.This article compares the possibility of educational qualification characteristics of graduate and professiograme (job description) as sources of requirements for the forming of content of the material for modernized or new disciplines. The substantiation of goals, structure, content and methods of development of such professiogrames, which orient on training, are given.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.221 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Самойлова Е. Э. 
Оценка вклада топохимических реакций на начальных стадиях гидратации портландцемента [Електронний ресурс] / Е. Э. Самойлова // Вісник Донбаської національної академії будівництва і архітектури. - 2014. - Вип. 1. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnaba_2014_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.168 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського